Presentation

Ja, då är det väl min tur också - båda kusinerna bloggar ju. Har funderat länge på att börja, men inte riktigt tagit tag i det, så som är fallet med så mycket annat för mig. Men nu så.

Så - vem är jag då? En halvgalen, exjobbsskrivande juriststudent, extraknäckande kriminalvårdare, gammal studentlivsräv boende i centrala Lund. Facebookknarkande, nyfiken som få, wannabe-träningsfreak, totalt förälskad i havet och skogen, pappersscout och kanske inte alltid så eftertänksam som jag borde vara. Bra på att starta upp projekt, lägga ner min själ i dem och sedan tappa andan halvvägs genom, lider av dålig självdisciplin och gör hellre roliga saker än saker jag borde göra.

Har ganska länge mobilbloggat, men tänkte att det väl var dags att ta steget vidare. Funderade på att starta upp en nischad blogg, men visste för det första inte vad jag skulle skriva om och för det andra insåg jag att det aldrig skulle hålla - antingen skulle jag tröttna snabbare än solen går i moln när jag blir ledig eller så skulle jag fastna och inte kunna låta bli att skriva om allt möjligt annat ändå. Så - bloggen kommer att handla om allt mellan himmel och jord och lite till - allt som intresserar mig. Mat, träning, juridik, naglar, jobbet, världen i stort, människor som intresserar mig, människor som irriterar mig och alla de där små lyckostunderna man får med jämna mellanrum!

Välkommen in, gör dig hemmastadd och förbered dig på en bergochdalbana utan dess like!

//Tove


Kommentarer
Postat av: Everlasting

Åh nej, det sprider sig!



Nej, men roligt roligt kusinen. Du är redan tillagd på bloglovin och jag ser fram emot att kunna hålla koll på dig. Vi får väl kanske hoppas att detta projektet inte följer riktigt samma mönster som de andra då.

2011-06-25 @ 18:42:44
URL: http://kattisbiggestfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0