Lördagstävling i min smak

Som det står i min presentation är jag lite av ett nagelfreak. Jag har varit nagelbitare sedan jag fick tänder ungefär och har ett flertal gånger lyckats sluta under en period för att sedan dra igång igen. Nu har jag bestämt mig för att detta var sista gången jag slutade. Jag har haft byggda naglar och lösnaglar sedan april, och nu är snart alla naglarna rejält långt utväxta.
Under den här perioden, i kombination med uniform nästan varje dag, har jag verkligen fastnat för att måla naglarna, gärna något mer än bara enfärgat lackat. Det har varit allt möjligt - ballonger inför en fest med barnkalastema, arbetade franska manikyrer med glitterlinje, fiskar, palmer på stranden och så vidare. Att måla och fixa med naglarna har blivit mitt nya terapijobb, något jag verkligen älskar att göra och som får mig att slappna av.

När jag därför på min kusins blogg hittade att hon var med i en tävling så insåg jag att det var minsann en tävling som även jag ville vara med i! Vinsten är perfekt för mig!

bjooti kan man tävla om ett helt gäng underbara nagellack från både OPI och depend - märken som jag använder regelbundet även om jag mest använder nagelstärkare och över/underlack från OPI. I paketet ingår dessutom nailstrips från Sally Hansen och en produkt från MAC. Allt som allt ett fantastiskt paket som jag hade blivit superglad av att vinna.

Kommentarer
Postat av: Everlasting

Varför inte lägga upp bilder på dina nagelkreationer här? Jag är så nyfiken!

2011-07-17 @ 12:25:32
URL: http://kattisbiggestfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0