Julkalender pt 1

1 december är här och därmed min alldeles egen julkalender. Jag tänkte sno kusinernas "affärsidé" och här publicera önskelistan för julen - en presentidé om dagen! Fiffig kalender, eller hur?

Så, önskning 1. Som en del kanske vet har jag en ny kärlek i mitt liv. Det är en hon. Hon har flyttat in hos mig. Hon är svart och vit, väger knappt ett kilo och spinner som en..ja, som en katt.. Rut.. <3

Hon sover i min säng men hade velat ha lite egna möbler.. Om min skinnsoffa ska se någorlunda vettig ut sen så vill jag också att hon ska ha det. Så, min första önskan är en klösmöbel till Rutan. Bilden är bara ett exempel, men ändå rätt mycket vad jag vill ha. Gärna ganska hög, med någon form av platåer och gärna någonstans där hon kan ligga och sova/mysa.. slänger man in någon hängande leksak som man kan slå på blir det perfekt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0