Vinternaglar

Eftersom julen snart är förbi och jag inte ska tillåta mig själv att ha tid att fixa naglarna efter ikväll och innan sjätte januari så fick det bli en skön slapp kväll framför datorn och schyssta TVserier ikväll, i sällskap av lite nagellack! Julnaglarna rök all världens väg och en ny kreation skapades.

Först nagelstärkare från OPI och sedan två lager vitaktigt lack.



En fransk kant. En blandning av lack med silverglitter och ett lack med vitrosaskimrande glitter.



Målning på frihand med Kiss Nailart SPA12 Black



Färdigt resultat. Avslutade med en liten sten på varje ringfinger och ett lager klarlack från OPI.



Materialet för dagens kreation. Från vänster:
Kiss Nailart SPA12 Black
Klarlack/nagelstärkare från OPI
Colorama Effects 1 Special Effects från Maybelline
Perfect Nailpolish 06 French Manicure från IsaDora
Kiss Nailart SPA10 Silver Glitter
Kiss Nailart rhinestones


Jäkligt enkla att göra, men ser ändå helt okej ut. Förhoppningsvis håller det bra också bara!
Nu väntar sängen, imorgon väntar examensarbetet på mig med öppen famn. Jag upprepar mantrat "Det ÄR sista uppsatsen, det ÄR sista uppsatsen, det ÄR sista uppsatsen..." i huvudet om och om igen. Snart nog är det klart. Som vanligt passar mitt motto in:

Njut när du kan, uthärda när du måste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0