Kanske, kanske?

Skrev tenta idag. Det KAN alltså vara så att jag äntligen har skrivit min sista tenta på juristprogrammet och att jag faktiskt kan plocka ut en examen snart! Fy fasen vad gött det hade varit. Frågorna rörde jämförelser mellan två olika rättsfilosofer, att förklara två olika inriktningar, att argumentera kring neutralitet och objektivitet i rätten samt att diskutera logik/argumentation. Det kan ha gått, men är inte helt hundra..

I alla fall, firade med att köpa mat, kattsand, halsband och leksak till Rutan - samt ett choklad till mig! Marabous nya, choklad med saltlakrits i. Jag hade höga förväntningar men blev positivt överraskad måste jag säga! Awesome smak!

Har sedan jag kom hem tittat ikapp lite på gamla TVserier och testat en ny nagelmålningsteknik. Inte helt hundra på resultatet, men var ju tvungen att testa i alla fall! Det här kommer nog bli nya grejjen för mig! Inte så bra på abstrakta mönster, men att göra sånt här är najs!

Första försöket, får ändå ge mig själv godkänt kanske..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0