Vuxenpoäng - katching!

Nu trillar vuxenpoängen in en efter en!

Det började med en anställning - går nu utbildningen till kriminalvårdare sedan slutet på januari. Kommer att hålla på fram till början på juni, sedan är det dags att börja arbeta på riktigt istället.

I samma veva skaffade jag mig också husdjur - visserligen ingen vovve men katten får väl vara ett första steg! ;)

Efter det kom examensarbetet och nästan hela examen - har en liten skittenta kvar innan jag är helt klar..

Och nu, nu är det dags för att casha in ännu fler. Ikväll skriver jag kontrakt på en lägenhet! DÄR trillade ett gäng vuxenpoäng in känner jag - bolån, räkna på räntor, besiktning, äga mitt eget boende och så vidare.

Så ja, så får det väl bli - katt och lägenhet får vara ett bra steg inför vovve och villa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0